Úlohy dané charakterom predmetov so stálou platnosťou počas školského roka
SJL
- zorganizovať spoločné návštevy kultúrnych a výchovných podujatí žiakmi a učiteľmi
- školy
- pripraviť kultúrny program k rôznym podujatiam prezentujúcich školu
- aktívne podporovať a budovať školskú knižnicu ako informačné, komunikačné a kultúrne centrum školy
- zorganizovať exkurziu pre žiakov 1. ročníka do vedeckej knižnice
- pripraviť výstavku kníh k Medzinárodnému dňu školských knižníc
- pokračovať vo vydávaní školského časopisu Junior
- uskutočniť na škole súťaž v rétorike a umeleckom prednese Hviezdoslavov Kubín
- vypracovať, zrealizovať a vyhodnotiť vstupné testy pre žiakov 1. Ročníka
- zapojiť žiakov 3. ročníka do SOČ
- pripraviť žiakov na maturitnú skúšku z predmetu slovenský jazyk a literatúra
CUJ
- správne motivovať žiakov k štúdiu cudzích jazykov formou osobných a písomných kontaktov a so zameraním na odbornú terminológiu
- pripraviť žiakov na maturitnú skúšku z anglického a nemeckého jazyka
- zapojiť žiakov do olympiády v CUJ
- rozvíjať rečové zručnosti v rámci krúžkov konverzácie
- zorganizovať poznávací zájazd žiakov do Londýna a Berlína
- zorganizovať výstavku kníh cudzojazyčnej literatúry k Medzinárodnému dňu školských knižníc
- zorganizovať pre žiakov školy exkurziu po historických pamiatkach Košíc v cudzom jazyku
DEJ
- dosiahnuť, aby žiaci získali faktografické vedomosti, samostatne zhodnotili, pochopili historický vývoj, orientovali sa v historických mapách
- poznávať históriu Slovenska – jednotlivých regiónov, poznávať osobnosti v rôznych oblastiach života
- formou súťaží a projektov vzbudiť u žiakov hlbší záujem o históriu vlastného mesta, dediny a krajiny
- zorganizovať pre žiakov školy exkurziu do Osvienčimu
- zorganizovať pre žiakov školy exkurziu do Technického múzea, galérie
OBN, ETV
- sprostredkovať žiakom základné poznatky zo sociológie, práva, psychológie a filozofie, viesť žiakov k tomu, aby mali vlastný názor na svet, spoločnosť, na život
- vo vyučovacom procese realizovať výchovu k manželstvu a rodičovstvu v súlade s Koncepciou výchovy k manželstvu a rodičovstvu
- viesť žiakov v duchu humanizmu a so vzdelávaním v oblasti ľudských práv v SR a predchádzania všetkých foriem diskriminácie, xenofóbie a rasizmu v súlade s Chartou základných ľudských práv a slobôd
- zapojiť žiakov školy do súťaže Olympiády ľudských práv
- predchádzať prejavom intolerancie a zamerať sa na prevenciu a elimináciu rizikového správania
- objaviť identitu žiaka v interakcii s druhými
- osvojiť si prosociálne správanie, sebaovládanie a asertívne správanie
- v oblasti prevencie realizovať program Škola bez alkoholu, cigariet a iných drog a Projekt školy podporujúcich zdravie
- výchovne pôsobiť na odstraňovanie prejavov šikanovania, sexuálneho zneužívania, či prejavov rasizmu
- dodržiavať Deklaráciu práv dieťaťa a Dohovoru o právach dieťaťa
- realizovať prevenciu HIV/AIDS v súlade so schválenými učebnými osnovami
NAV
- postupne prijať vieru osobne a rozhodnúť sa podľa nej žiť
- poznať svoju vieru, napomáhať poznaniu viery, vieru sláviť
- liturgická výchova, vieru žiť – morálna formácia, vieru pretlmočiť do modlitby
- učiť modlitbe
- katechéza zameraná na vlastnosti, cnosti, využívanie nadprirodzených prostriedkov a nájdenie povolania a poslania mladého človeka
- zapojiť žiakov školy do Biblickej olympiády a akcií arcidiecéznej charity
- zorganizovať pre žiakov školy besedu k výchove k manželstvu a rodičovstvu