Klub staviteľstva
Odbor: 3650 M staviteľstvo so zameraním: - pozemné staviteľstvo - architektúra a interiérový dizajn - priestorové plánovanie
Vedúci klubu: Ing. Andrea Moňoková, PhD. Členovia klubu: Ing. Jana Balunová, Ing. Mária Goňková, Ing. Dagmar Grancová, Ing. Zdenka Kováčová, Ing. Milena Krajčiová, Ing. Dávid Krózser, Ing. Eva Liptáková, Ing. arch. Petra Radvániová, Ing. Mária Sabolová, Ing. Miroslava Špaková Členovia klubu vyučujú tieto predmety: Ing. Jana Balunová – POS, BEK, KOC, TYP, BEK/c Ing. Mária Goňková – GRS, POS, EKO, EKO/c, PRA, INS, KOC Ing. Ing. Dagmar Grancová – APE, KOC, EKO, EKO/c, POS, VKP Ing. Zdenka Kováčová – POS, EKO, EKO/c, KOC,TYP, GRS Ing. Milena Krajčiová – ZAR, CAR Ing. David Krozser – ODK, BIM, KOC, POS, BEK, GRS, IJP Ing. Eva Liptáková – DEG Ing. Andrea Moňoková PhD.– DAU, ARCH, KOC, POS, BIM, ODK,GRS Ing. arch. Petra Radvániová – KAM, IND, ART, PRP, BIM Ing. Ing. Mária Sabolová – DEG, SME Ing. Miroslava Špaková – BEK, BEK/c, POS, IJP, BIM, STM, KOC, PRP, GRS Hlavné úlohy klubu staviteľstva:
10. Naďalej rozvíjať schopnosti efektívneho využívania informačno-komunikačných technológií – využitie internetových programov. 11. Zdokonaľovať zručnosti učiteľov v grafických programoch Allplan, Autocad, Archicad, rozpočtového programu Cenkros 4 a SketchUp. 12. Zabezpečovať spoluprácu s VŠ v rámci pedagogickej praxe. 13. Zabezpečiť odborné prednášky, prezentácie firiem, školenia pre žiakov aj členov PK. 14. V súlade so spoločným programom SPŠ S a G a zástupcami podnikateľského sektora plánovať v rámci odborných predmetov odborné prednášky a exkurzie, na ktorých môžu žiaci aplikovať nadobudnuté teoretické vedomosti. 15. Zapájať sa do súťaži výtvarných prác vyhlásených v rámci mesta, resp. Slovenska. 16. Na odbore staviteľstvo i naďalej využívať nainštalované nové verzie výukových programov Cenkros 4, Allplan, SketchUp, designer pre AutoCAD, Archicad. 17. Organizovať odborné prednášky v čase vyučovania odborných predmetov. 18. Organizačne zabezpečiť a priebežne pripravovať výzdobu školy počas celého roka a počas rôznych akcií školy. 19. Usporiadať výstavy najlepších grafických prác a prác SOČ. 20. Podporiť nadaných žiakov a individuálne pristupovať k problémovým a integrovaným žiakom. 21. Pokračovať vo výchovno – vzdelávacom programe „Mladí podnikatelia“ v spolupráci s Junior Achievement SR. 22. Motivovať žiakov k využívaniu konzultačných hodín a viesť ich k systematickej práci a k dôslednej domácej príprave na vyučovanie. 23. Uvádzať začínajúcich učiteľov do praxe. 24. Uskutočniť náčuvy – vzájomné hospitácie členov PK podľa potrieb a za účelom zjednocovania výchovno – vzdelávacieho pôsobenia v jednotlivých predmetoch a triedach. 25. Operatívne riešiť problémy v oblasti metodiky a didaktiky vzdelávacieho procesu. 26. Analyzovať úroveň dosiahnutých výsledkov a prijímať opatrenia na odstránenie nedostatkov. 27. V rámci výchovy žiakov k bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci zabezpečiť, aby do výchovno – vzdelávacieho procesu bola zaradená problematika preventívno – výchovného pôsobenia v oblasti požiarnej ochrany. 28. Koordinovať vyučujúcich pri delených predmetoch, písomných a grafických prácach. 29. Organizovať a viesť prax tak, aby spájala teoretické vedomosti s praktickými skúsenosťami a upevňovala profesionálny vzťah žiaka k zvolenému odboru. Pre zlepšenie praktických zručností žiakov rozvíjať spoluprácu s COV, SOŠ Kukučínova 23, Košice aj na poli odborných prednášok organizovaných COV. 30. Zapojiť čo najviac žiakov do mimoškolského vzdelávania prostredníctvom vzdelávacích poukazov. 31. Prehlbovať spoluprácu členov PK pre lepšie znázornenie súvislosti medzi poznatkami z jednotlivých vedných odborov a ich aplikácia v jednotlivých predmetoch. 32. Zúčastňovať sa odborného a metodického vzdelávania podľa ponuky MPC-NIVAM. 33. Uplatňovať nové zásady podľa platných STN, ISO. 34. Spolupracovať s koordinátorom pre drogové závislosti, výchovnou poradkyňou a psychologičkou školy. 35. V rámci vzdelávania žiakov v oblasti finančnej gramotnosti zabezpečiť, aby do tematických plánov, hlavne v ekonomických predmetoch bola zaradená problematika preventívno – výchovného a vzdelávacieho pôsobenia v oblasti finančnej gramotnosti. 36. Zorganizovať aktivity pre zvýšenie atraktivity odborných predmetov 37. Zorganizovať aktivity zamerané na popularizáciu technických smerov odborného vzdelávania 38. Implementovať inovatívne formy vzdelávania pre zvýšenie záujmu o povolanie a štúdium technických predmetov a odborov . 39. Rozvinúť spoluprácu s Inovačnym centrom Košického kraja v rámci predmetu Krúžková činnosť:
Plán súťaží na šk. rok 2024/25:
Plán exkurzií na šk. rok 2024/25:
|